שיעור 5.1 – שיטת ששת השלבים שלב 4 – MARKETING
השלב הרביעי בשיטת ששת השלבים הוא שיווק – Marketing. בשיעור זה נדבר על שיווק מעבר למובן הפשוט שלו. מה אנחנו בעצם משווקים ואיך? נחקור כלים ואסטרטגיות שונות לתקשורת אפקטיבית על מנת לשווק ביעילות מסרים / רעיונות שיובילו לשיתוף פעולה מצד קהל היעד שלנו (לקוחות / עובדים / שותפים עסקיים).
שיעור 5.2 – איך אני משפר הישגים באמצעות תקשורת?
כמה פעמים שאלתם את עצמכם איך אני מצליח בחיים? איך אני עושה את זה ? בעצם אני רוצה לשאול את השאלה הזאת בצורה אחרת: איך אני משפר את ההישגיות באמצעות תקשורת? בשיעור זה נדון בשני מושגים מרכזיים: הישגיות ותקשורת. איזה סוגי הישגיות אנחנו מכירים? מהי תקשורת אפקטיבית? בתורת ניהול משא ומתן, אומרים שהישגיות של אדם […]
שיעור 5.3 – טיפול בדעות שונות והתנגדויות במשא ומתן
סגירת עסקה מתקיימת כשנוצרה הסכמה ו/או בהירות בין הצדדים לגבי התוצאה, כלומר, כן או לא. מה קורה שאין לי לא כן ולא לא. מה אנחנו עושים עם כל מה שיש באמצע? בין הכן ל-לא יש שלושה מצבים: דעה שונה, התנגדות ואכזבה. בשיעור הזה נלמד איך להתמודד עם שלושת המצבים:
מבוא לניהול הסכמות
כשאנשים רוצים משהו הם לרוב יודעים לומר מה הם רוצים. מה קורה כשצד אחד רוצה משהו שלא מתאים לרצון של הצד השני? מה קורה כשאני רוצה להעביר מסר לא פופולרי לצד השני? זה יכול להיות לאדם אחד או קבוצת אנשים. בשיעור הבא נלמד איך לגרום לכך שהמסר יעבור לצד השני ונקבל את מה שרצינו גם […]
מבוא לפרזנטציה מנצחת – המתנה שלי במשא ומתן
פרזנטציה – מילה נהדרת. מה מקור המילה? Present = הווה או To Present = להציג. ומה דעתכם על Present = מתנה? כשאתם מציגים משהו ולא משנה בפני מי, תנסו לחשוב על כך שאתם כרגע מגישים מתנה לצד השני. בשיעור הבא אני אלמד אתכם איך לייצר פרזנטציה שהיא מתנה לצד השני. וכשאנשים יקבלו מכם מתנה הם […]
שיעור 5.4 – אסטרטגיות משא ומתן בעולם העסקי
בואו נדבר על ניהול משא ומתן. ניהול משא ומתן הוא תהליך. וכמו כל תהליך בעולם העסקי, צריך לנהל אותו בצורה מקצועית ולא אינטואיטיבית. כולנו מנהלים משאים ומתנים ביומיום שלנו בתחומים שונים (אפילו עם בני/ות הזוג והילדים) ולרוב עושים זאת בצורה אינטואיטיבית – “מהבטן”. כשמגיעים לזירה העסקית יש דרך לנהל משא ומתן על מנת לשלוט בתוצאות […]