מכירות פרו: אסטרטגיות וטקטיקות למומחים

ברוכים הבאים לקורס המקוון “מכירות פרו: אסטרטגיות וטקטיקות למומחים”, תוכנית פורצת דרך שתוכננה בקפידה עבור אנשי מכירות המונעים להשיג הצלחה חסרת תקדים בקריירה שלהם. קורס זה נוצר במיוחד כדי להעצים אותך בשיטת המכירה הייחודית שלי שתחולל מהפכה בגישה שלך ותעלה את ביצועי המכירות שלך לגבהים חדשים.

בעולם המכירות הדינמי, להישאר לפני המתחרים דורש נקודת מבט רעננה ואסטרטגיות חדשניות. זו הסיבה שפיתחתי מתודולוגיה מקיפה המשלבת טכניקות בדוקות עם גישות חדשניות, מה שמעניק לך יתרון מובהק בשוק.

קורס “מכירות פרו: אסטרטגיות וטקטיקות למומחים” הוא הדרך שלך להפוך לאיש מכירות יעיל ומשפיע ביותר. בין אם אתה חדש בתחום המכירות או איש מקצוע ותיק, הקורס הזה יצייד אותך בכלים, בידע ובמחשבה כדי להצטיין בכל היבט של תהליך המכירה.

לאורך מסע השינוי הזה, נעמיק בעקרונות הליבה של מכירה מוצלחת. מבניית קשרים אמיתיים עם לקוחות ושליטה באמנות השכנוע למינוף טכנולוגיה מודרנית והתאמה לדינמיקת השוק המשתנה, כל מודול של הקורס יאפשר לך לנווט בנוף המכירות בביטחון.

באמצעות שיטת המכירה הייחודית שלי, תלמדו כיצד לחשוף את צרכי הלקוחות, להעביר את הצעת הערך שלכם בצורה יעילה ולסגור עסקאות בקלות. נחקור אסטרטגיות לבניית קשרי לקוחות ארוכי טווח, התגברות על התנגדויות והתגברות על יעדי מכירות. תוכלו לקבל תובנות על הפסיכולוגיה של קונים ולפתח את הכישורים כדי להתאים את הגישה שלכם לסוגי אישיות שונים ולהעדפות רכישה.

מה שמייחד את הקורס הזה הוא הדגש שלו על יישום מעשי. אנו מבינים ששליטה אמיתית מגיעה מניסיון מעשי, כך שתהיה לך הזדמנות לתרגל ולשכלל את כישוריך באמצעות תרחישים מהחיים האמיתיים, תרגילי משחק תפקידים ותיאורי מקרה. גישת למידה סוחפת זו תאפשר לך להפנים את המושגים וליישם אותם באופן מיידי באינטראקציות המכירות היומיומיות שלך.

בנוסף לתכנית הלימודים המקיפה, קורס “מכירות פרו: אסטרטגיות וטקטיקות למומחים” מעניק לך קהילה תומכת של עמיתים מקצועיים במכירות. בתוך הפורום האינטראקטיבי שלנו, אתה יכול להתחבר לאנשים בעלי דעות דומות ושונות, לחלוק חוויות ולקבל תובנות חשובות מרשת של מומחים בתעשייה. סביבה שיתופית זו תשמש מקור להשראה, מוטיבציה ותמיכה מתמשכת תוך כדי יישום האסטרטגיות הנלמדות במהלך הקורס.

בסוף הקורס הזה, אתה תצא כאיש מכירות בטוח, משפיע וממוקד תוצאות. מצויד בשיטת המכירה הייחודית שלי, יהיו לך הכלים והידע לפרוץ כלפי מעלה ביעדים, ליצור קשרי לקוחות משמעותיים וליצור הצלחה חסרת תקדים בקריירת המכירות שלך.

האם אתה מוכן לחולל מהפכה בגישה שלך למכירות? הצטרף אלינו לקורס “מכירות פרו: אסטרטגיות וטקטיקות למומחים” ונצל את מלוא הפוטנציאל שלך כאיש מכירות. התכונן לחזות בשינוי מדהים בביצועי המכירות שלך ולקחת את הקריירה שלך לגבהים יוצאי דופן.

 

מה נלמד בקורס?

לאור הניסיון הרב באימון והדרכת אנשי מכירות ושיווק במגוון חברות ועסקים בישראל ובחו”ל ומתוך הניסיון האישי של מנחה הקורס בביצוע מכירות בפועל ולא רק בתאוריה – יצרנו את סדנת המכירות הממוקדת והאפקטיבית ביותר להצלחה עסקית.

נביא אתכם אל “חדר הכושר” לאימון מכירות שם נטמיע את הכלים החדים ביותר ונעסוק בנושאים החשובים ביותר להצלחתכם כאנשי מכירות:

  • זיהוי השפה הסודית של הלקוח (כיצד חושב ומתקשר הלקוח) – סדנה מרתקת ועוצמתית במכירות
  • שיטות לטיפול בהתנגדויות או דעות שונות המפריעות לסגירת העסקה (כולל סימולציות)
  • כלים להתנהלות אפקטיבית של איש המכירות בזמן פרזנטציה ולאחריה
  • אומנות ניהול המו”מ (כולל סימולציות)
  • יכולת העברת פרזנטציה מנצחת !
  • בטחון עצמי ומוטיבציה להצליח (אימון לנטרול הפחד מהתשובה השלילית של הלקוח)
  • טכניקות יעילות ואפקטיביות לניהול המכירה
  • עקרונות הצלחה של אנשי העסקים – עקרונות מהותיים להצלחה של אנשי מכירות
קריאה נוספת

תוכן הקורס

שיעורים

שיעור 1 – מוטי אלוני הצגה עצמית

נעים מאד, אני מוטי אלוני. במשך למעלה מעשרים שנה אני מלווה אנשי מכירות מארגונים שונים. אם אתם רוצים להיות אנשי מכירות טובים יותר – המשיכו לשיעור הבא. 

שיתוף באמצעות:
פייסבוק
וואטסאפ

מה כולל הקורס?

הרשמה

רוצה להתחיל ללמוד? יש להירשם למערכת ולבחור חבילה.

תנאים ומדיניות ופרטיות

אני מסכימ/ה לתנאים, הגבלות ולמדיניות פרטיות *
מנוי חינם

תנאים ומדיניות ופרטיות

אני מסכימ/ה לתנאים, הגבלות ולמדיניות פרטיות *

התחברות

רוצה להתחיל ללמוד? יש להזין את כתובת האימייל \ שם המשתמש כדי להתחבר.

שכחת את הסיסמא שלך?
עוד אין לך מנוי? הגיע הזמן להצטרף, כדי להרים את העסק שלך למעלה!

מנוי לכל התכנים

חינם!